Zeyzey26 Canım selam bende 5 haftalıgım daha dun keselerı gorduk ama bırının tutunamama ıhtımalı var gelısımı dıgerıne gore gerıden gelıyor dıgerı tam bes haftalık benım beta degerlerım su sekılde yazacagım sımdı ama genelde beta ıle cok ılgısı yok derler bende anlamadım :) hayırlısı olsun ınsallah 3 temmuz 26,5 temmuz75, 7 temmuz 182, 9 temmuz 369, 12 temmuz 2143 kusur cıkmıstı o an bende nasıl yanı 3 gunde artıs cok ikiz mi demiştim :) dünde 7082 cıktı bakalım diğer kese gelişecekmı pazartesi randevum var.