Ozgee_ 20 haftalık gebeyim. Doktor boyu ve kilosuna iyi dedi ama internette ve uygulamada bu haftalarda olması gereken boy ve kiloyu daha farklı gösteriyor. 20 haftalıkta sizin bebeğinzn ne kadar oldgnu hatrlıyomusunz
esmaynyl Ozgee_ doktorun normal dediyse öyledir programlara bakma . Her Bebek ayni boy ve kilo da olmayabilir
yagmurkar boy ve kilonun belirli Aralıkları var , doktorunuz normal dediyse o Aralıklar içindedir merak etmeyin ve endişelenmeyin.. doktorunuza güvenin , internet bilgileri her yerde farklı güven olur mu hiç
EAK Ozgee_ 380gramdı canım 20de, 22de ayrıntılıya girdim 545gr oldu.Yarın normal kontrolüm var 24üm şu anda bakalım kaç olmuş.Ama her bebek aynı değil ben kendim 1.76yım zaten küçük bebek beklenmez benden de 😁 ama minyon bi insandan da 5kilo doğurması beklenmez.Bnm gittiğim doktorun oğlu 2700 doğmuş mesela.Merak etme dr normal diyosa normaldir.
Ozgee_ EAK 360 gram boyu 20 cm. Asagı yukarı aynı ozman. Ben kiloya değil boya takılmıştım . Heryerde 27 28 cm yazıyodu. Aceba kısa mı kaldı prensesim dedim 😊
Merveyman Ozgee_ canım benim 19.haftada 330gram boy 20cm çıkmıştı şimdi 24 haftalığım 23te gitmiştim doktora 660gram boyumuz 29cm çıkmıştı.
Merveyman Ozgee_ evet canım alıyorlar ztn sende anlayabiliyorum bebek kilo aldıkça sende ağırlaşmaya başlıyorsun sırt ve kasık ağrıların artmaya başlıyor