Kfkf canım ben de aynıyım.37 haftalığım ve son 1,5 aydır 5 kez bayıldım.Özellikle büyük tansiyonum düşüyor.Bir de şeker yüklemesinde benim de şekerim normal çıkmıştı.Fakat normal zamanda yapılan tokluk şekerim düşük.Zaten halsizlik hep var haftalardır.Hem tansiyon hem şeker düşüp ikisi beni bayıltıp atıyor.Hele ki kabız olur da ıkınmam gerekirse.😖Doktor az az ve sık sık beslenmemi,her gün az tuzlu ayran içmemi söyledi.Bir de kabız olmamam için Duphalac verdi.Sırf bu yüzden sezaryen Doğuma karar verdim normal isterken.Her an diken üstündeyim bi daha bayılırsam diye.Mümkün olduğunca İstirahat ederek gün sayıyorum doğuma.