Benimde olmuştu rahim büyüdüğünden kaynaklı ağrıymış, magnezyum hapı vermişti doktor , ben hapı biraz geç almıştım , alana kadar ağrı 2 3 güne geçmişti .. yani hap kullanmadan kendiliğinden geçti . Sizinde aynıdır bence .. lekelenme vs gibi birşey yoksa önemsemeyin geçecektir