A_S_K bende de seker dusuk cikdi iyki bu posdu acdiniz 72.7 cikdi bendede yalniz yemek yiyemiyorum aksam olunca esimi bekliyorum hani diyolar ya acikinca otur ye ama onada yazik isdem geliyo yalniz yemek olmaz hic alismadik biz ayri ayri yemeye bendede ayni sizdeki gibi elerim esiyo halsiz dusuyorum bana doktorum her sabah bal ye dedi ac karnina onu yiyince bisey olmuyo qaliba dun yemeyi unutmusdum ayni vaziyeti yasadim sizde bal falan yiyin belki iyi gelir sizede