Merhaba arkadaşlar,
Gebeliğim sürpriz olduğu için ne yazık ki çok kilolu hamile kaldım. Obezite denebilecek seviyede. Doktorum mutlaka diyetisyen ile devam etmem gerektiğini söylüyor. 10.haftamdayım ve insülin direncim var. Ayrıca endokrinolog arayışım da var yani 🙁
Hassas bir süreç olduğu için özellikle daha önce gebe takibi yapmış biri olmasını çok istiyorum. Ama internette yeterli bilgiye ulaşamadım.
İstanbul’da, gebelik takibinde tecrübeli diyetisyen var mı önerebileceğiniz?