Edos doktorunuza sorun isterseniz ya ben 21+3’te yaptırdım bebek uyuyordu sırtı dönüktü diye beynine ve yüzüne bakamadı.haftaya geleyim dedim yok geç olur dedi 2 gün sonraya verdi tekrar randevu araya sıkıştırdı beni. Doktorunuzu arayıp soramaz mısınız acaba