Brc06 Sancılarım bu değerlerde çıkıyor. Erken doğum riskim var ve daha fazla düşmüyor. Bu değerler hakkında fikri olan var mı
Tuaa15 Brc06 az canım sancı sayılmaz o bende 100 oldu 1 defa diye takılmadı doktor dinlen evde dedi 35 haftalıktım o zaman şuan 37 oldum
berguzar1987 Brc06 vallaha canım bende 26. Haftam yarın 11 gündür hastanedeyim kasılmalarım oluyor eğer karnında sertleşme ve yumuşama hissedersen muhakkak doktora git önlem alsınlar
Brc06 berguzar1987 bende 10 gün oldu hastanede. Serum falan veriyolar yükselince. Açılma olacak diye korkuyorum.