annemsii o an yumurta dayanınca kapıya hele de şartların müsaitse normal doğurmalıyız. Sezeryanlar eskisi gibi değil ama yine de ceremesini çekiyosun bi kaç yıl. Üşütmemen gerekiyor dikiş ağrısı vs sonuçta ameliyat. Çok arkdaşımdan duydum. Normal doğum için başlayıp sancılar sıklaşınca nolur beni sezeryana alın diye doktora yalvaranı tabi ki doktor herhangi bi komplikasyon yoksa he he diyip geçiyormuş bi bakmış doğurmuş ve tüm acıların o anda bitiyormuş 😊 tabi şartlar el vermiyorsa mecbur sezercik olacağız😁