Ays007 ben devlet hastanesinde kontrole gittim 6 haftalıkken daha sonra sağlık ocağından beni aradılar düzenli olarak gidip kontrollerimi yaptırıyordum hemşiremde çok tatlı mesajlaşıyoruz acil bişey olduğunda falan 🥰 21. Haftada tetanoz aşımı oldum zaten bebek doğduktan sonra aşıları vs sağlık ocağı takip ediyor o yüzden mutlaka gidip kayıt açmak lazım