105 kiloyla hamile kaldım 110 kiloyla dogurucam yakın bi zaman da çatım müsait dedi doktorum ve bana kilolusun diye normal doğuramazsın diye bi kanun yok dedi doğurursun elbette dedi ki özel yani sezeryan diye diretmedi bu sefer de kızım gelmek istemiyor