Muhendisanne z1- ben de erkenci olack diye düşünüyorum. Bayrama denk gelmese bari 🤭 bebisimiz erkek. Sizinki nedir?
Berna_1997 z1- erken doğum riski olduğu için 30 haftadan beri kullaniyorum 35 haftada bırakıcam gebeligin ilk üç ayindada kullandım düşük olmasın diye bende cift rahim var