Dilaa Arkadaşlar merhaba 30 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini 2 gün çok çok az hissediyorum normal mi bu sizce ?
Melmel Dilaa normal canm bazen çok hisseder bazen az hissedeceksin... çünkü büyüdükçe yeri daralıyor... tatlı bişey yiyip sol tarafına yat hareketlerini daha çok hissedeceksin... önemli olan hiç hareket hissetmiyorsan ozaman doktora görün derim...
Tiredmom Dilaa az az derken yani canım 20li haftalara göre daha az hissediliyor daha çok elini kolunu çıkarma toplanma itme gibi hissediyorum ben ama.onceki gibi hızlı tekmeler dönmeler yok yeri sıkıştı ya ondan
Sonay Dilaa yorgun olduğunuz da ayakta çok durduğunuz da açken oluyormuş gebelik hemşirem oyle Demişti