masalsii canım benim üzülme herşey Allah’tan aynılarını yaşadım seni çok iyi anlıyorum. Hatta kürtajdan korkuma sabaha kadar uyuyamadım bile, 15 gün oldu ben kürtaj olalı bebeğim gelişmediği için alındı 8. Haftada. Şuan yaşadığın tüm hisleri biliyorum insan hem neden böyle oldu diye endişe duyuyor kendini suçluyor hemde bir yandan korkuyor bundan sonrası için. Ama çok araştırdım ilk gebeliğinde böyle olan bir sürü kadın varmış ve ikinci gebelikte herşey çok sağlıklı ilerliyormuş içini ferah tut. Bebek’te kromozomal bir problem olduğunda böyle şeyler olurmuş rabbim sağlıklı versin hayırlı vakitte nasip etsin hepimize 🙏🏻