Zeynepselmanpolat Merhaba kızlar dün kontrole gittim boş gebelik olabileceğini söyledi çok üzgünüm bir hafta daha beklememizi söyledi kese var bebek yok dedi muhtemelen ziyan olcak dedi yaşayan varsa yardımcı olabilir mi 6 haftalık hamileyim
37aysgl Zeynepselmanpolat o nasıl doktor ya 6+3 te gittiğimde kesem vardı bebek görünmedi benimde 10 gün sonra gittiğimde bebeğimide kalp atışınıda duydum içini ferah tut canım inşallah görürsün🙏🏻 kesen kaç mm biliyomusun
Turna20 Zeynepselmanpolat o haftalarda geç döllenme de olabiliyor, son adet tarihine göre hesaplıyorlar ama geç döllenme olunce göstermiyor. Bekleyin inşallah olumlu sonuçlar alırsınız.
Sinem- Benim de boş gebelik olmuştu 7 +3 haftaya kadar bekledik sonuç değişmedi kürtaja alınmıştım 😞inş senin olumlu olur🙏
37aysgl Zeynepselmanpolat sen içini ferah tut bebeğin inşallah seninledir 🙏🏻dokturunu değiş canım bence bu sefer farklı doktora görün