Merhabalar daha önce ikili tarama testi hakkında başlık açmıştım testin vakti geldi yarın yapılacak benim hiç bilgim yok nasıl yapılacağı hakkında sadece kan mı alınacak? Kanı aç karnına mı vermeliyim yoksa farketmez mi? Sonuçlar ne zaman çıkıyor? Riskli çıkıp bebeğini aldıran var mı aranızda? Bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏼❤️