Selimfirdevs valla ben yattım daha çok küçük o haftalarda problem olmaz bence ama ilerisi için rahat etmek istiyosan sağa sola alışmaya çalış zorlamamak için bende yüz üstü yatmayı seviyorum çünkü hatta yada sırt üstü yatabiliyorum ama alıştım şimdi sağ sol önceliğim oluyo çok nadir sırt üstü yatıyorum. Ben de erken hissettim hareketlerini ama sürekli hissedilmez yinede hareketler 20. Haftadan sonra hissedenler var kafana takip moralini bozma bosuna. Hissetmeye başladığında hareketlerini takip et yeter