gulten_45 Merhaba kızlar biz isim konusunda karar veremedik buraya da yazmak istedim.Yüsra(kolaylık),Hüsna (pek çok güzel) ikisi arasında kararsızız sizce hangisi daha iyi ?Başka önerilere de açığız.🤗