ebruli92 ahaha bunu ilk defa kurşun kusura bakma sana gülmüyorum da bunu diyene güldüm 😂 canım bu haftalarda yatabilirsin 18 haftadan sonra yatmaman gerekiyor çünkü bebeğe giden kan akışını engelliyormuş ve organları sıkışıyormuş ben 16+4 üm dün sordum doktoruma aynı bu şekilde söyledi bu hatalarda yat yani sonra çok ararsın 😂 büyüyünce de sol a daha fazla olmak üzere yanlara yatıyorsun zaten mecburen 😊