Ben doktor değiştirdim. Erciyes hastanesinde Nuray emeklioğluna gidiyorum. 1 kez gittim iyimi kotumu bilmiyorum simdilik.
Ama tavsiye etmeyeceğim doktorları söyleyim ben size.
Gülender taş çok genç, ilgisiz, suratsız işini iyi yapmıyor (şehir hastanesi)
Sevda Uğur basta iyi geldi bana ama sonradan işine gelmediği yerlerde davranışları tavırları iyi değil ve son anda sezeryana zorluyor diye duydum. (Kızılay)
zerrin avul kendim hiç gitmedim ama hakkında çookkk kötü şeyler duydum. (Erciyes hastanesi)
Birde şehir hastanesinde Hatice durmuş varmış. İnternettede yorumları iyi ve biri tavsiye etmişti bana. Ama ben hiç gitmedim ona