Merhaba kızlar buraya yazıyordum sürekli.doğum hikayemi bu kadar erken başlayacağını bilmiyordum 26. Haftada aniden suyum geldi. Hastahanede 23 gündür yatıyordum doktorum durabildiği kadar duracak içeride dedi ama bizim oğlan çok duramadı içeride. Önce ki akşam karnım ağrımaya başladı ama ben anlamadım sancı olduğunu. İshal oldum zannettim. Habire tuvalete gittim falan. O ara hemşire tansiyonumu ölçerken yine ağrıdı noldu dedi karnım ağrıyor dedim hemen doktoru çağırdı. Nst ye bağladılar. 0 sancı çıktı. Odaya gittim ama ara ara sancı giriyordu. Uykudan uyanıp tuvalete gidiyordum. Bidaha uyuyordum. Sabah daha sıklaştı. Doktor kontrolüm vardı rutin ona indim acile orda da geldi. Doktor anlamadı hiçbişe demeden çıktım yukarı. Normal nst saatim gelmişti gittim. Hemşire abla senin sancın mı var dedi evet dedim. Çekti sandalyesini yanıma oturdu. Baya takip etti. Sancı geldiğinde burnundan nefes al ağzından ver dedi. O kadar büyük sancı çıkmıyordu ama nefesim kesiliyordu. Sonra dedim hemşireye sancı gelince büyük tuvaletim geliyor gibi oluyor. Hemen kaldırdı beni götürdü doğumhaneye. Ebe hemşire açıklığa baktı 5 cm. Sonra doktor geldi o da baktı. Doğumun başlayacak yakında dedi gitti. Belki yarım saat belki 40 dk sonra başka doktor geldi. O da baktı 8 cm olmuş açılma Doğum başlıyor dedi diğer doktorları çağırdı. Dedim bu kadar az sancıya bebek doğra mı. Normalde görüyordum nasıl bağırıyorlardı benimki o kadar şiddetli değil. Bebeğin küçük onun için sancın az olur dedi. Başladı işte Doğum. Bebeğim küçük olduğu için Doğumum hemen oldu. 3 ıkınmada çıktı oğlum. Ona rağmen bebek çıktığında öyle rahat nefes aldım ki. Minicik bedeniyle ağlıyordu. Öyle güzel bişey ki. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. 29+5 de gelen miniğim şuan küvezde. Lütfen dua edin en kısa zamanda elime versinler yavrumu. Hamilenin loğusanın duası kabul olurmuş. Allah’a emanet olun 🤲🏼🤲🏼🤲🏼