Kizlar 8 haftalik hamileyim ikiz gebeymisim salak özel doktorum farketmemis smdi başka doktora söyleyince o farketti soledi cok sadirdim birinine gelişimi çok güzel kalbi atıyo ama diğeri kese içinde bebek var ama kalp atimi belli değil kalbi durmusta olabilir dedi ne yapsam bebeğim kendine gelir kalbi güzel atar klomen kullanıyorum 1 tane demişti öbür doktor bu doktor 4 e çıkardı ne yapmalıyım sizce