1195 büyük ihtimal ondan dün nst den önce sancılarım geldi sık sık oğlum dalga geciyor sanki benle nst ye girdim bağladılar sancı Yok 😁 bi de 33 haftam da hastAneye yattım erken Doğum sancıları başladı diye sancıları kesmek için. Benim bi kaç gündür 10 dkya düşüyor ama 5-6 kez on dk Aralık’larla sancı geldikten sonra duşa giriyorum sonra sancı kesiliyor. O yüzden 5 dk yı bekliyorum. 😁 gerçi doktorum da 5 dk ya düşünce gel dedi eviniz uzaksa sancı sıklıklarına bakıp git