Bsrozsr07 Kizlar dün uzun suren bir yolculuk yaptm gerci hep yattim otobusde 2.3 saatte bir mola verdik ama doktora soramadm aniden gelisti hic duydunzmu otobus yolculuklariyla ilgili birsy 11haftamdayim ?
Kumru82 Bsrozsr07 Bu kişiye göre değişir canım benim doktorum hamilelik hastalık değil istediğini yap diyor her zaman bende 10 haftada yurt dısına gittim geldim Allaha şükür hiç bi sorun olmadı şuan 16 yiz sürekli seyahat halindeyim ama dikkat ediyorum harwketlerime yürüyorum molalarda su içiyorum
Momsss6537 Bsrozsr07 kaç saat gittiğine bağlı canım ben memlekete gideceğim yakın zamanda doktoruma danıştım 2 saate bir yürümezsen kan pıhtılaşması olabilir demişti ben risk alamam dedi🙅🏻♀️
Bsrozsr07 Kumru82 buna sevindm cnm bnm doktormda oyle dedi birkez egilip kalkma isini sordgumda galiba cok risk gormedklerne birsy olmuyor 🤲tesekkur ederm