Gamzealyay0 Merhaba kızlar bursa hayat hastanesinde doğumdan sonra hastanede babanın kalmasına izin veriyorlarmı normalde bayan kalmasına müsaade ediyorlar diye biliyorum bilgisi olan?
bursamom Gamzealyay0 1 ay once dogum yaptim eşimde cikana kadar yanimdaydi hatta biz kalabaliktik annem kardesim kendi babm bir sikinti olmadi..
bursamom Masalmila yukarida belirttigim gibi yanimda ailem vardi hic sorun olmadi cikana kadar yanimda kaldilar..doguma aksam geldim ertesi gun aksam ciktim hep yanimdalar di
Aysesuat bursamom canım hangi doktora gittin ve muayene ile doğum ücreti ne kadar di bilgi verir mısın temizlik hijyen ilgi nasıldı acaba
bursamom Aysesuat 2 bebegimide ayse erol da dogum yaptim.. 115 tl muayene ücreti 2500 dogum normal ve sezaryen ayni fiyat.. temizlik benim için cok onemliydi ve beklentimi karsiladi cok temiz nir hastane. ilgi alaka da cok iyiydi..