Cansubursa Kızlar 12+5 günlük hamileyim bugün 2 ki tarama testi için hastaneye gitmeyi düşünüyorum acaba cinsiyeti belli olur mu birde 2 li tarama testini yaptırken kandan mı bakıyorlar bakıyorsalar aç mı gidilmeli tok mu
Duuyguum Cansubursa aç tok farketmiyor canım tahminde bulunuyor dr cinsiyet için ama kesin konuşmuyor bir tüp kan alınıyor ultrasonda on onbeş dklık ölçümler yapılıyor
NihanMine Cansubursa canım cinsiyet kendini gösterirse belli olur ama değişme ihtimali de yüksek oluyor o haftada ama şansınızı deneyin 😍 kan testi yapıyorlar evet aç gitmelisin ya da çok hafif bir iki lokma at ağzına sonuçta gebesin nolur nolmaz ben de öyle yapmıştım 😊
Tazeanne0134 Cansubursa kuzum ben yaptırdım aç tok fark etmiyormuş ama ben yinede aç gitmiştim önce ulturasonda bakıyor sonra kan vermeye gönderiyor zaten söyler dr ne yapman gerktiğini merak etme
inci_6007 Kuzum bende dün gittim Bursa şehir hastanesine baya oyalandık beş saatte çıktık 12,4 üm bende cinsiyet belli olmaz 4,ayda dedi ama sadece benim ultrason baktı değerler söyledi radyoloji bölümü kan almadılar meğer almaları lazımmıs ailemin yanına geldim Tokat’a burda gideceğim tekrar güvenemedim
Gamzmer Aç tok farketmiyor canım, ultrasonla ense kalınlığına bakıyorlar, sonrada kan alıp teste gönderiyorlar, cinsiyeti söylemedi bizim doktorumuz, bizde 12 haftalık olduk tam ☺️