Herkese selamlar
Sukurler olsun artik ben de kendi hikayemi yazabilirim. Hamileligim genel anlamda cok rahat gecti. Baslardaki ufak bulantilar zaten normaldi. 31. Haftada erken dogum riskiyle 1 gece hastanede kaldim. Ilaclarla durduruldu. Sonrasinda da 35. Haftaya kadar duzenli olarak peogestan kullanmaya basladim. Ha bugun ha yarin derken derken 39+4 e gelmistik. Zaman zaman yalanci sancilarim oluyordu. Bende o yuzden belimde ya da sirtimda bir agri bekliyordum hergun. Fakat bugun baskaydi. Hic bir yerim agrimiyordu ama karnim sertlesip sertlesip yumusuyordu. Oglen saat 3 te bu kasilmalarin duzenine baktigimda 6dk da 1 oldugunu farkettik. Aldi bizi bir telas. Doktorla konusmalarimiz sonucunda evde kalmaya karar verdim. Aksam saat 2330 gibi sancilarda gelmeye baslayinca hastaneye gittik. Dogumhane sanci odasi falan bombostu. Ebe hemen kontrol etti ve 5cm aciklik dedi. Cok sevinmistim. Sonra nst kontrol sanci geldikce belime masaj sicak dus derken saat 03.45 gibi ikinma istegi geldi. Ebe tut dese de tutamadim istemsizce ikinmak istiyordum. Doktor geldi apar topar. 2 guclu ikinmada kizim kollarimdaydi.
Dogumda strese girip kakasini yutmustu. Hemen cocuk doktoru kontrol etti. Ortam biraz gerilmisti ama cok sukur kizim kucagimda ciktim dogumhaneden. Simdi yanimda minnosum. Dunyanin en guzel hissi sanirim.. Allahim bekleyen herkesi kabustursun olmayan herkese de masip etsin arkadaslar. Herkese hayirli dogumlar.diliyorum 😙