Hanımlar merhaba 8 haftalık hamileyim.Adana Şehir Hastanesinde normal doğum yapan var mi merak ediyorum memnun musunuz.Ben kontrole oraya gidiyorum doktorum Şebnem karagün memnunun zaten daha yeni gitmeye başladım.Doğum nasıl tecrübesi olan yazabilir mi