Hayırlı sabahlar güzel hamişler
nasıl başlasam bilmiyorum
27 Haziran öğlen karnımda sürekli kasılma hissettim evde abim yengem annem eşim vardı kimseye bişey demedim yemek yedik evi temizledim sonra banyoya girdim akşam saat 5 gibi eşime ve anneme hastaneye gidelim dedim bu Arada devlet hastanesine gidiyordum neyse acile gittik kızımıda pek hissetmiyordum muayene ettiler 4 cm açılma var dediler ve yatışımı yaptılar işlemlerde 1 saat sürdü 6 da tamamen yattım hastaneye sancı Yok tabi bende neyse suni sancı verelim dediler ama banamısın demedim sancı hala Yok ama açılma 11 cm olmuş neyse suyu patlattılar suni sancıyı kapattılar suyu patlatınca sancım başladı doktor ıkın dedi hemen Doğumhaneye aldılar akşam saat 8:13 de kızımı verdiler kucağıma dikişim var ama 4 tane şimdi kızım kollarımda okadar güzel bi duygu ki tarifi Yok kızlar Doğumdan önce uykudan gözü açılmayan ben uykuyu unuttum huysuz falan değil gözümün önünde olsun istiyorum hep ondan rabbim güzel hamişlerin hepsine kolay Doğum nasip etsin ve rabbim evlatlarınızı sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin
bu arada tam 40 haftalıkken doğdu kızım 🥰🥰🥰🥰🥰