Merhaba kızlar bu saatte uyuyamıyorum çünkü aylardır boğuştuğum bir problem var gebeliğim ile birlikte en az 2-3 kat arttı.Boğazıma biri elini koyuyormuş,yada boğazımda bir yumru var hissi beni ayakta uyuyacak kadar uykum olsa da bazı geceler uyutmuyor.Kadınlarda görülme oranı daha sıkmış.Bazıları adına “Globus” sendromu diyor.Anksiyete ve panik ataktan oluyormuş.Bazıları reflü ve faranjitten oluyor diyor.Bende panik atak yok diye biliyordum yada anksiyete.Ama bu hissin üzerine ağlamak geliyor içimden.Dönüyorum yemek yiyorum su içiyorum geçmiyor.Sanki birinin eli boğazımda huylandırıyor.Var mı yaşayan bilen? Önerisi olan.Allah razı olsun şimdiden