kevserk doktorlar içilebilir diyorsa içilebilir elbet. Ama sorulmalı mutlaka. Diyet kliniğinde çalıştığım icin bitki çaylarının çok tuketilmemesi gerektiğini biliyorum. Diyet icin değil. Çok tuketildiginde sağlıksız olduğu icin.ozellikle adaçayı. Gebelik dönemi daha hassas olduğu icin daha çok dikkat edilmeli. Doktora danışılmadan içilmemesi taraftarıyım.