Tuba704 Arkadaşlar Doktorum bu ilk haftaların riskli olduğunu ve yatmam gerektiğini söyledi wc haricinde kalkamıyorum tabii bebeğimiz sağlıklı olsunda çok önemli değil ama sanki zaman geçmiyor sanırım bu sıra hormonlarında etkisi var çok sıkılıyorum uğraş bulamıyorum tv internet vs. Bu durumda olupta zamanını geçirenler neler yapıyorsunuz? Belki fikir olur
MinikMucizem42 Tuba704 ben su an 20 haftaligim 16 haftaya kadar hastanedisinda evden cikmadim yemek ev isi yok cok skildim ama bebegimin iyiligi icin dusunmemeye calistim.elisi yapabilirsin en fazla evde yapilacak bisy yok
Sonay Tuba704 alize puffy iplerinden battaniye Yapılıyor çok kolay ve guzel bebeişinİzr böyle Şeyler yapabilirsiniz kitap okumak için en harika zaman çünkü bebiş olunca hiç vaktiniz olmıcak 😊
Aysenurtsr Ben allaha sukur ayaktayim, calisiyorum ama size onerilerde bulunayim 🤗 Kitap okuyun, sizi rahatlatacak boyama kitaplari aldirip boyayabilirsiniz, el isleri biliyorsaniz orgu yapabilirsiniz, battaniye atki vs gibi 🤗
Tuba704 Aysenurtsr en güzeli çalışmak ben bırakmak zorunda kaldım bu yüzden zaman durdu sanki diğer türlü hemen akşam olurdu teşekkürler 🙏
Tuba704 MinikMucizem42 evet bebek iyi olsun tabii hepsine değsin diye düşünüyorum hep ama arada bayağı skılıylrum 😊 Birde evde durmayan biri olarak zor oldu
Tuba704 Sonay el işlerinde çok becerikli değilim sanırım birde eve alışkın değilim sudan çıkmış balık gibi oldum 😊 Ondan bunların hepsi
Aysenurtsr Tuba704 olsun bebeginiz ve siz iyi olun, gerisi cok onemli degil, oyle olmasi gerekmis bu donemde . Saglikla kucaginiza alin insallah 🤗