Evamer 41+1 oldu hala hiç bir belirti yok. Dr um 3 gün daha bekleyelim olmazsa hastaneye yatış yapalım dedi. Beni ne bekliyor bilmiyorum🤦🏼♀️ Galiba yavaş yavaş endişelenmeye başladım. Acaba benim için tavsiyeleriniz var mı?
Esma_davut Evamer Canım youtube da doğum başlatmak için videolar varmış ordan izleyip yardım alabilirsin
Evamer MGi_6161 sürekli kontrole gidyrm. Dr a göre hersey normal oldugu için bekliyrm şuanda canm. Umarım bi sıkıntı olmaz. Ctesi artık geçicem hastaneye doğum olmazsa.