Rabiaaa1 randevusuz gidersen öğleden sora sıra bitiyor ama polikliniğe göre değişiyor. Ben tahlil ve tetkiklerim için oraya gidiyorum açık söyleyim hastahane iyi bir hastahane olabilir tabi kişiden kişiye değişir milyarlarda verden sana göre iyi bana göre kötüdür. İnşallah iyi insanlarla karsılasırsın en önemlisi bu. İlgi alaka sıfır poliklinikte özellikle.
sağlıkla geçireceğin bir gebelil diliyoruö