Maşallah bende de hiç kansızlık ve vitamin eksikliği görükmedi. Doktor değiştirmek zorunda kalıp başka bir doktora durumu izah ettim, bana yine de kan ilacı ve vitamin ilacı yazdı. Ben de gerek olmadığını ve kullanmak istemediğimi söyledim çünkü hakikaten gerek yoktu ben beslenmeme dikkat ediyorum ilaç bana göre çözüm yolu değildi. Bana birden atarlandı her hasta senin gibi düşünse bize ne hacet bu nasıl bir ithamdır bir daha duymamış olayım bu ilaçlar içilecek dedi sesini yükselterek. Bu size ilk ve son gelişimiz dedim çıktım. Gerekli olan durumlarda kullanabilirdim ama gereksiz iken ki kendimi de çok iyi hissediyorken neden ilaç? Ben de sağlıkçıyım ama ilaçlarla çözüm olacağını düşünmüyorum, her ne kadar yararı varsa bilinmeyen çok da zararı var....