Sedaayhan12 Her saniye düşünüyorum ne zaman gelicek nasıl anlıcam, bi an önce gelse keşke falan diyorum. Bu normal mi her saniye düşünmek 😂
Tubabulat2018 Sedaayhan12 normal tabiko canim artik surda ne kadar kaldida. Benim ruyalarima bile giriyor. Buzde 36yız bugun ve ağrılarla cebellesiyorum bende cok merak ediyorum acaba ne zaman dogacak nasil bisey olacak yavrum diye 😊
R_Arslan Sedaayhan12 normaaaal bende oyleyim her saniye ne zaman dogacak ne hissedicem sancilar nasil emzirmk onu gormek surekli deli gibi bunlari dusunuyorm😂
Elifertan Sedaayhan12 normal artık sanırm bizler için😅39+3 Ama gelecek gibi değil. Doğum korkum hala yok ama doğumun başladığını nasıl anlıcam diye endişeliyim 😅
Sedaayhan12 Tubabulat2018 bende ne sancı ne ağrı hiç bir şey yok öylece bekliyorum sabırsızlıkla gelsin diye 🥰
Sedaayhan12 Gulcinozdmr sağlıklı bi şekilde hemen gelir inşallah ☺️ Çok heyecanlıyım uyuyamıyorum artık ☺️
R_Arslan Gulcinozdmr bende 37de dogsun istiyorum resmen ya. Hayirlisiyla sabredemiyorum artik cok ozlem doluyum degisik bir his
MGi_6161 Sedaayhan12 benimde 35+5 aynıyız seninle çok sabırsızlanıyorum bir an önce sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Sedaayhan12 R_Arslan Çok şükür tek ben böyle düşünmüyormuşum 😂 kafayı yicem artık gelsinde gelsin diyorum kucagımda görmek istiyorum ☺️ Rabbim hayırlısıyla hepimize o günleride gösterir inşallah ☺️
R_Arslan Sedaayhan12 bende ne hayaller kuruyorum varya bizi tamamlayacak bebeklerimiz yaaa iyiki var miniklerimizzz🤗🤗🤗🤗
Zeynepkozan Sedaayhan12 artik ister istemez gozunu her acip kapadiginda dogumu dusunur oluyorsun ya hem korkuyorum hem artik bitsin diyorum sonra yine korkuyorum bosver kalsin biraz daha diyorum surekli ayni dongu 😂
Leyliiii Sedaayhan12 Seninle aynıyız Canım ben Artık bir an önce gelsin istiyorum çünkü ağrılar bacak krampı beni mahvediyor 🙄🙄
Leyliiii Sedaayhan12 bacaklarım çok kötü Canım ya gece ağladım resmen ilaç verdi doktor etki etmedi 😭😭 amin cümlemizi inşallah 🙏