Ceydaguzelerr bende çok muzdaribim bu konuda.sanki heran çıkacakmış gibi bi his 😣 evin içinde bile yürüyemiyorum bazı günler.yarın Dr kontrolüm var sorucam bakalım normal bi durum mu.ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım çünkü,hep yukarıdaydı.25+4 olduk,tarihe göre akrep burcu bizim.1. çocuğum da akrep🤦🏻♀️ 1 hafta erken doğsa da teraziye girse hayırlısıyla..akrepler fena oluyor 😬