ozg anladm cnm haklısın tabiki bn hep norml doğm yapmak istedm son iki aydr falan vazgectm bazı sebeplerdn ötürü tabi kısmet Allah bilir hayırlısı olan olsn diyrm hep ama sezeryan bnm içimi sanki daha bi rahatlattı yani psikolojime sanırsm o daha ıygn ama drm epidurali önerdi haftaya detaylı herlde konuşuruz yani