gdaslik aynen benim annem de gobekten catlamis kardesim de bacaklarimizda bir sey yok hakkaten genetik. Ve umarim dogum sekillerimiz de anne ve kardese benzer. Cok kolay dogum yapmislar onlar. Kardesim kontrole gittiginde 6 cm aciklik oldugunu farketmisler korkusundan sezeryana girmis annem de ufak sancilarla geldiniz son 2 saatiniz cok sanciliydi ama 2 saat sonra kucagimdaydiniz der 🤲 insallah benim de dogum kolay olur yaa 🤲🤲🤲