Selam kızlar benim 6 yaşında bir oğlum var 2.hamileligim 11+0 haftalık ama karnım hic çıkmadı ikinci hamileliklerde çabuk çıkması gerekmez mi?Bide akşamları karnımın alt tarafında bi toplanma ve halsizlik oluyo bu belirtiler de olmasa hamile değilim gibi mide bulantılarım tümden kesildi dr.randevumuza daha 5 gün var aklımda deli sorular aynı haftada olanlar belirtilerini paylaşabilir mi 😑