Yagmur98 Kizlar 40+5 oldum yarin sabah yatisim yapilacak suni sanci verilecek korkuyorum heycanliyim mutluyum karisik duygular icindeyim dua edin sag saglim kavusayim kizima
Ceydaguzelerr Yagmur98 insallah cok kolay doğumun olurr en guzel gunun olucak cok korkma yoksa psikolojik olarak da beynin agrir agrilarin daha fazlalasir iyi dusun guzel dusun sonunda kavusuyorsun ne guzel bi duygu bende 26+4 gunluguz ☺
Esesen Yagmur98 allahım yar ve yardımcınız olsun inşallah. Bize de dua et doğumda hepimizin doğumu kolay geçsin inşallah 🤲🤲🤲