Tamam Nessus olabilir.benim 11’de belli oldu ama net olması için 1-2 hafta daha hazırlık yapmayın demişti
Melikebolat Nessus bana tam 12 de kız demisti doktorum 31 olduk halen kız deyismedi. Zaten okadar erken sadece özel hastaneler söylerler cinsiyeti hemde iyi bi ultrason olmasi lazim.
pelin_87 Nessus olur benim aşağı yukarı o zamanlarda oldu şu an 19+6 olduk hala aynı ve 3 farklı doktor aynı şeyi söyledi ama tabi bir de doktorunun ne kadar iyi olduğuylada ilgili
Tazeanne0134 Yaska bende 12+3 haftalık hamileyim kuzenimin eşi gösterirse belli olur dedi kendisinin bi oğlu var 12. Haftada belli olmuş ama bana bişe demedi 16.haftada dedi bakalım haftaya perşembe doktor günüm bişe dicek mı bakalım
Lastmoon Nessus ben 12 haftalıkken öğrendim %50 60 sölüyorlar 14 haftalıkkende net sölicem dedi ve yine koz yne kız o kadar emindi doktorum zaten sölerken kemik yapısı ve genital oluşumundan.
Akademisyenanne Nessus canim ben tam 12 haftalikken vajinal ultrasonda doktor cinsiyete bakti. Lekelenmem vardi. Ondan dolayi bakmislardi. O zaman %90 erkek demisti. Sonraki hafta ikili testte baska bir doktor %90 kiz dedi. Sok gecirdik😅suan kiz olarak devam ediyor. 16 haftaligiz. Yarin son kez gidip cinsiyeti soracagim🤷🏻♀️
barslnftmnr Bende 12+2'yim, doktorum dün %90 oranla erkek dedi, mutlaka görüyor da soyluyordur, degisedebilir cok okudum kordonu genital organ olarak gormusler falan. Ama ben zateb uzun süre hazirlik yapmayacaktim cok takilmadim :) ileride bir daha ogreniriz :)
Nurdem33 Nessus benim 12 haftamda %80 kız dedi Dr o söylemeyene kadar benim içimden erkek geçiyordu 15 haftalıkta gittim dr erkek dedi fotosunu bile verdi 😃rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlat versin inş cinsiyeti hiç 😉 önemli değil
Nessus Nurdem33 tabiki önemli değil ama insan merak ediyor onlar icin birşeyler yapmak icin 😁 rabbim sağlıkla kucağına almaya nasip etsin
dytays_2 İkizlerim olacak 12. Haftasında biri kesin kız diğeri de kıza benziyor net değil dedi. 29. Haftamızdayız ikisi de erkek 😁 erken haftalarda yanılma çok oluyor
GzdMhmt Nessus 16+2 olduk ama hala göstermedi kendini :( 2 doktora gittim ikisi de göremedi haftaya çarşamba tekrar gidicem sırf cinsiyet için
defne55 Nessus benim 12 haftada belli oldu sonradan da değişmedi bebişin keyfine kalmış gösterirse olur :)