Kizlar 2 gün once devlet hastanesine acile gittim agrim vardi biraz alttan muayene etti ama cok cok rahatsiz etti canim cok yandi 1 cm aciklik var dedi dün de özele gittim alttan muayene etti 2 cm aciklik var dedi nts 150 cikti sanci da var dedi ama bende hicbirsey yok dun sabahtan beri bekliyorum ama tik yok ben hic anlamadim bi akil verin nasil sancim cikti orda bende yok bu arada bebeyin basi da inmis asagi dedi ama cok hareketli