Ben de 37+1 deyim. Bizim yaramaz kizin da boynunda kordon varmis. Doktor sadece hareketlerini takip ederek kontrol edebilecegimi soyledi. Hareketler yavaslarsa acil onunla iletisime gececgim.bir de benim kizim daha cok kucuk, kordon galiba beslenmesini azaltiyor. Ama
Sanirim elden baska birsey gelmiyor bu konuyla alakali. Saglikla gelsin cocuklarimiz.