Melihadur Beyza_ekiz 34 haftalık hamileyim ben bile hazırlamadım Doğum çantamı bendeki rahatlık kimsede yok 😂
aytulbasturk Beyza_ekiz ben geçen hafta 36.haftadayken hazırladım. Gecelik ve sabahlık, bir tane pijama takımı, iç çamaşırı, çorap, ped, göğüs pedi falan koydum..daha ekleyeceklerim de olucam dış fırçası vs. Şimdilik bunları koydum ☺️
Ebruliiii MGi_6161 bebeğe ait herşey hazır bana ait gecelikler hazır ama iç çamaşırı falan almadım daha bu hafta onları halletcem artık geldim gelcem diycek
Mzgn01 Melihadur ben 35+0 oldum hala hazır değil😄yarın ütülemesini yapıp çantaya yerleştiricem inşallah
Mommyof2 Ben çok birşey koymadım 2 tane bez hastanede takıyorkar zaten kendime ped bir takım gecelik ve kızıma hastane çıkışı battaniyesine kadar hastane verdiği için gerek duymadık normal doğum yaptım öbür gün eve geldik şuanda yine hamileyim aynı şeyleri koyarım yük wtmeye gerek yok