Iyikilerim canım benim başıma geldi malesef 😑 ama benim vajinamın üst kısmında kaşıntı oldu böyle fısır fısır oldu biranda önce kadın doğumcuma gösterdim kıl dönmesi dedi ..:( ki şükür değilmiş 🙏🏻 Ciddiyeye muayene oldum ağda ile aldığım için tahriş olmuş bir süre ağda kullanma dedi krem verdi biraz olsun geçti ve geçmeye devam ediyor 🙏🏻Ama mutlaka kadın doğumcuna göster ..