Kaderozy sozer1 benimde agrilarim oluyor kasiklarimda karnim sertlesiyor bebek toplaniyor cok agri yapiyor
sozer1 Kaderozy bende öyle hissediyorum içimde hep bir kuşku var kötüyü çağırmak istemiyorum ama aklımdan çıkmıyor
kevser29 RabiaMm evet bizde 31+3 üz çok şükür. Bizimde erken doğum riskimiz var yatişa devam. Ben kiloyu biraz fazla aldım galiba 12 kilo😐😐
Kaderozy sozer1 hayirlisi olsun insallah bi yandan biran once kucagima alayim.diyorum bi yandan da daha cok kucuk gelmesin diyorum
Dilanserdar kevser29 herşeyin hayırlısı olsun canım 🙏 bende 37 38 gibi gelsin istiyorum ama bazen 41 42 yi bulabiliyormuş
kevser29 Dilanserdar durabildiği kadar dursun istiyorum aslında gelişimini tamamlayıp ciğerleri falan iyice gelişsin diyorum. Ama bi taraftan da sabirsizlaniyorum