Muallimehanim Kızlar daha bugün fark ettim. Sol bacağımın üst tarafı yani baldırım karıncalanıyor sürekli. Başına böyle bişey gelen var mı? 26. Haftadan gidiyorum bı arada
Kelebegimmm Muallimehanim ayağına baskı olduğu zamanmı yoksa rahat oturduğun zamanmı oluyor?bazen uzun süre aynı oturdukda bile oluyor.şişiyor ondan herhalde.ara sıra kaşınır gibide oluyor ellemeyince geçiyor.
Leyliiii Muallimehanim benim de ilk öyle oldu sonra bacak krampına döndü çok acı verici 😭 gece uyutmuyor
Muallimehanim Kelebegimmm Uzandığımda falan hissediyorum. İnternette bebek damarlara baskı yaptığı için uyuşma ve karıncalanma olabilir yazıyodu ama bilemedim
Esramese Muallimehanim valla bacim nazli olun gidin doktra ihml etmeyn bnm erkn dogum riskim cikmisti o agrilr yüzünden
Muallimehanim Leyliiii Alt bacakta kramp oluyor bende zaten dün doktorum magnezyum verdi. İnşallah onun faydası olur
Leyliiii Muallimehanim vala Canım ben 20 gündür düzenli olarak kullanıyorum ama hiç etki yok inşallah sana olur 🙏