Ays_homee Ya 21 haftayım ama hiç birşey hissetmedim var mı bnm gbı olan :/ ayyy bidee 17 de bile hisseden varmıss 😬
defne55 Ays_homee evet bende ilk 17de hissetmiştim şuan 22 haftadayız tekme yumruk tokat ne ararsan var 🤣 kişiden kişiye değişir doktorlar 24e kadar yolu var diyor
Ceyda28 Tatlım o kişiden kişiye değişir telaş yapma hiseetiğin zamanda gelicek bende 20+5deyim kızım hiç durmuyor 🤗
Naze2151 Haftam bitecek 3 gündür tık yoktu korkmaya başlamıştım ama şuan pıt pıt atıyor o haftalarda da aynı yok denecek kadar az 🙄 büyüdükçe belli edecekler heralde