Ebrubal ablama yaptılar doğuma girdi açılmak bilmedi gidiyoz geliyoz 2-3 cm açılma saatler geçti açılmıyo sonra ben hastaneden çıktım ablama geçtim evi yakın hastanesine, bi baktım otun üzerine kaşık koymuşlar, dipte kalsın suya batsın diye dedim anne bunun üzerinde kaşık var, al kaşığı hemen dedi, aldım hastane 300 metre uzaklıkta kaşığı kaldırdıktan sonra hastaneye gittim 6 santim olmuş açıklık hala tüğlerim ürperir.